Ford Focus Forum banner

1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
Joined
·
723 Posts
and the reserve hasn't even been met.
 

·
Registered
Joined
·
1,107 Posts
Originally posted by spike:
and the reserve hasn't even been met.
<font size="2" face="Verdana, Arial">But he lowered it .. so you know its gotta be close ...

Thats a crazy car. Someones going to enjoy it.
 

·
Not so Photo Master
Joined
·
6,625 Posts
did anyone calc the monthly payment?

1,000,000 @ 3.5%
over 5 years

$18191.74 per month!
you could buy a fairly well modded focus, paying cash, every month for 5yrs 60 total
 

·
Registered
Joined
·
1,151 Posts
i need something faster
 

·
Registered
Joined
·
1,151 Posts
i need something faster


(woot woot double post!)

[ 05-12-2003, 12:44 AM: Message edited by: WanabeRS ]
 

·
Registered
Joined
·
1,859 Posts
Wonder what class theyd put me in if i showed up at a Solo2?
 

·
Registered
Joined
·
1,151 Posts
Quiet you! it was an honest mistake where my first post didn't show up
 

·
Shik 2.0
Joined
·
2,307 Posts
Originally posted by WanabeRS:
Quiet you! it was an honest mistake where my first post didn't show up
<font size="2" face="Verdana, Arial">stop yelling at me. you know i'm just tickling your feathers buddy

[ 05-12-2003, 01:16 AM: Message edited by: shikatoi ]
 

·
Banned
Joined
·
1,936 Posts
eh. it's a track car. can't use it on the road

shoot besides i'd rather have a better ccar IMHO. get it new and the work/race on that
 

·
Registered
Joined
·
1,151 Posts
Heh... you wanna tickle my feathers.. you dirty little git!

Oh yeah, i knew you were just playing no worries guv'na!
 

·
Registered
Joined
·
2,538 Posts
Originally posted by ZX3_Phocus:
eh. it's a track car. can't use it on the road

shoot besides i'd rather have a better ccar IMHO. get it new and the work/race on that
<font size="2" face="Verdana, Arial">But if you had half a brain on how to drive a car, you could show the cops wassup lol
 

·
Registered
Joined
·
148 Posts
Originally posted by Brandon - TX:
OMG no way that thing has an eject seat HAHAHA that's the shyt!!!
<font size="2" face="Verdana, Arial">Yep and it has titanium piston pullback springs along with lightweight piecost's.
Doesn't get any better than that.

Squig
 

·
Registered
Joined
·
723 Posts
Originally posted by Tired:
Wonder what class theyd put me in if i showed up at a Solo2?
<font size="2" face="Verdana, Arial">i'm thinking SM.
 
1 - 20 of 22 Posts
Top